Priority Call / SMS
Priority Call/SMS
מודול פריוריטי קול, מבית "אפיקים ייעוץ וניהול" הינו מוצר אינטגטיבי למערכת פריוריטי, הנמצא בחזית הטכנולוגיה בתחום הטלפוניה. מבין מטרות המערכת: להעלות את המכירות, לחסוך בעלויות, להגדיל את התפוקות ולשפר את השירות וחווית הלקוח.
"פריוריטי קול" הינה הרחבה של מערכת מערכת " Smart Call ", ההרחבה איפשרה ללקוחות פריוריטי להנות ממערכת אחת שמקרבת את הלקוח לארגון ושומרת איתו על קשר רציף.
יישומים
חלק מיישומי המערכת:
-
שליחת SMS ללקוחות/אנשי קשר על בסיס משטח טעינה של לקוחות ובחירת הודעה מהמערכת.
-
יצירת שיחות ללקוחות הכוללות הודעה קולית על פי בחירת ההודעה מפריוריטי , השיחות יבוצעו ללקוחות שנעטענו למשטח הלקוחות בפריוריטי.
-
לתזכר לקוחות / אנשי קשר / ספקים בהודעה קולית SMS
דוגמאות:
1. תזכור על קריאת שירות במערכת והחזרת הפידבק לפריוריטי.
2. תזכור לקוח על הצעת מחיר פתוחה בפריוריטי ואפשרות לבקש להעלות מולו נציג מכירות. -
פתיחת ליד עבור לקוח חדש/קיים וקישור הודעה קולית מהלקוח ואפשרות קישור נציג מכירות.
-
בקשה מהמערכת להשיג לקוח שלא ענה לנו.
-
ועוד
